Lúzer-spirál 2. Hogyan veszítsünk el egy nőt, aki sosem volt a miénk.
2014. február 16. írta: Utazolany

Lúzer-spirál 2. Hogyan veszítsünk el egy nőt, aki sosem volt a miénk.

Személyes horror tapasztalat egyenesen Indiából (Goából) - avagy zaklasd anyádat!

(a blog angolul is megtekinthető a http://www.birdfromcage.blogspot.in/2014/02/how-not-to-pick-up-girl.html linken)

Szeretném ismét leszögezni: Alig láttam Indiát, ezen belül Goa különleges, kiragadott része, erős Portugál (azaz Európai) behatással. És mikor egy kultúra ráerőszakolja magát a másikra, abból néha elég torz eredmények születnek.

Az előző bejegyzésben a kispályás csajozós módszert mutattam be, most viszont a saját bőrömön tapasztalt hátborzongató történetet osztom meg. Így riaszd el a meg nem szerzett nőt:

1.) Találj ki egy történetet legalább 3 gondolat mélységig, hogy elaltasd a gyanút. Egy dolog vezéreljen: a nő csak a pénzedre utazik, más nem érdekli. Ne pazarold az időd értelmes beszélgetésre, úgysem érné meg. Mondom, csak a pénzeddel keltheted fel az érdeklődését.

2.) Mikor egy zsúfolt bárban összefuttok, mondd hogy éppenséggel pont a tulajjal beszél, micsoda szerencsés nap! Használd a véletleneket. Mikor véletlenül összefuttok a kisvárosban (Goán), mondd hogy épp a nagyvárosban lévő irodából jössz megnézni hogy vannak a srácok az itteni bárodban. Nagyon hatásos módszer. Akárhova is igyekszik, ajánld fel a segítségedet, ragaszkodj ahhoz hogy szivességet kérjen tőled, így bármit kérhetsz cserébe. Lekötelezed a későbbi kötelezés reményében. Beszélgess vele a tűző napon, mikor siet valahova, majd csikarj ki belőle egy vacsora-randit. Vagy ebédet. 

3.) Ha már ebéd, legyen egy másik helyen, ne a "bárodban" (hiszen lebuknál). Mondd hogy az unokatesód éttermébe viszed, hadd higgye hogy gazdag az egész család. Az ebédnél csempéssz a beszélgetésbe egy házmutogatást a telefonodról (könnyen letölthetsz egyet a netről, de ezt neki nem kell tudnia), akármi is a téma, ez tuti szöget üt majd a fejébe, és később rádgondol lefekvés előtt. Fejtsd ki bővebben micsoda üzleteid vannak folyamatban, milyen elfoglalt vagy a két város között ingázva. Be fog pisilni a gyönyörűségtől.

Ez az eset megtörtént. A srác ezt gondolta rólam, ennek alapján beszélt velem. Azon én is csodálkozom miért mentem bele az ebédbe. Talán az előítéleteimnek akartam beinteni ezzel, hogy ugyanmár, nem minden indiai fasz.

De.

Értelmes embernek látszott még az ebéd alatt is. Ami miatt kiderült hogy mi járt ekkor az agyában az a következő események sorozatának volt köszönhető:

Pár nappal később volt szabad 50 percem mikor gondoltam összefutok vele egy teára a "bárjában". írtam neki (merthogy telefonszámot cseréltünk --> mivel pár napon belül úgyis megszűnik az enyém), hogy egyáltalán ott van-e. Mondta hogy igen. Nem volt ott. Nemhogy nem volt ott, de sose hallottak róla. Se a nevét, se az arcát (merthogy megmutattam facebookon --> mert ismerősök voltunk --> számomra is csoda, hogy hogy csinálta, de gondoltam tökmindegy hiszen bármikor unfriendelhetem és blokkolhatom). Nem sokkal később kapom az első SMS-t. Hogy én hol vagyok, és már rám vár 20 perce (mekkora lúzervagyáááá!). Válaszra csak egyszer méltattam, addig is szórta rám az SMSeit. Pl egy ilyet: a "főnöke" nem ismerte fel, mikor mutattam neki a képét, ezer bocs a félreértésért, de menjek vissza mostazonnal. - A főnököd, he? Aztán már az alkamazottjaként említette, hogy kirúgja ha nem megyek oda azonnal. Csak és kizárólag én tisztázhatom ezt a sajnálatos félreértést. Na akkor megesett rajta a szivem, leráztam egy smsben. Nem bírtam nézni ahogy egyre mélyebbre ássa magát a lúzerhomokba. Kicsit ásta még pár szivecskés, sírós smiley-os üzenettel, de aztán elcsendesült.

Másnap, megállítandó az őrületet, billentyűzetet ragadtam és értésére adtam a tényt hogy 3 mondatnál és egy rövid ebédnél több nem történt köztünk, ne viselkedjen már úgy, mintha történt volna. Ekkor kommunikáltam vele utoljára. Csak rendes akartam lenni (én, naiv barom!) hogy elmagyarázom a szitut. Erre válaszként küldött egy képet az "újonnan vásárolt autójáról".

Kapartam az arcom, hogy ezt meg miért csinálod? miért járatod le magad? Tényleg azt gondolod hogy erre döglik a légy?

Nem válaszoltam. Mire bejelölte a barátnőmet és egészen véletlenül írt neki egy titkos üzenetet, amiben épp elküld valakit, akit már nem szeret és közli azt is hogy ő csak egy egyszerű fiú, komplikációk nélkül. Aztán azonnal írt a barátnőmnek hogy "véletlenül" küldte neki és ne beszéljen erről az üzenetről senkinek (nekem). Lúzerriadó!

A horror csak ezután következett: egy virágcsokor, egy üveg bor és egy csomag bélyeg az arcképemmel ellátva (ami elég kiborító) küldése arra a szórakozóhelyre, amit csak egyszer említettem egy fél mondat erejéig. Eléggé megfagyott a vér az ereimben mikor átvettem a szeretetcsomagot:

2014-02-04 21.15.07.jpg

Reakció híján újra próbálkozott. Ezúttal a jógaoktatóm hívott fel másnap, hogy oda kaptam a meglepetés virágcsokrot. A jógaoktatóm... maffiamódszer. bevonni a hozzátartozóidat. Ekkor vesztette el Goa azt a maradék szépségét is amivel nem is olyan rég olyan bőkezűen megajándékozott.

süti beállítások módosítása