Patrapinda Sveda masszázs
2013. október 28. írta: Utazolany

Patrapinda Sveda masszázs

Kipróbáltam egy új masszázs fajtát. A neve Patrapinda Sveda. 1 órás 2 masszőrös elfoglaltság ez is, itt 800 rúpia, Magyarországon nem találtam árat, viszont Lettországban igen, 57 €. 30 perc hátmasszázs (fejtető, nyak, hát, segg), 30 perc olajozás friss "Nirgudi" (gyógynövény) - val töltött, olajba mártott zsákocskák segítségével.

Az olajat folyamatosan melegítik, belemártják a zsákot, majd a kezükkel készítik fel a hősokkra a hátam. A tenyerüket a forró olajba mártott zsák aljára, majd a hátamra helyezik. 3 ilyen paskolás után egyre melegebb lesz a hátam, majd készen állok a forró olaj befogadására. Először csak nyomkodnak, majd kenegetnek is. 

images (1)_2.jpg

Az utolsó 3 kör a legforróbb. Pont a legvégén éreztem hogy most már muszáj felszisszennem, de szerencsére pont akkor hagyták abba. Azóta minden masszázs iránti vágyam beteljesedett, nincs igényem többre. :-)

A masszázsról további részleteket és komoly tanulmányt találtam a következő linken: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3296342/

természetesen jólesik az izmoknak, csökkenti a stressz által okozott felső hátfájást. Nekem bevált, megyek is vissza ugyanoda, persze ezúttal nem listaáron (mindenhol megpróbálok alkudni :-))

2 dolog tetszik Indiában:

Ha hátmasszázs, akkor fej, nyak váll, hát és segg.

Ha 30 perc akkor az igazából 40.

Ja, és amíg vártam, egy fehér patkány kocogtatta meg a könyököm. Először nem tudtam mit látok, aztán megkedveltem. Végre nem egy tehénnel nézek farkasszemet! 

 

süti beállítások módosítása