Goa - Palolem Beach
2013. december 22. írta: Utazolany

Goa - Palolem Beach

Goa repterén viszonylag szervezetten működik a taxi maffia. Előre megbeszélt tarifával visznek el a megbeszélt helyre, nem ér meglepetés. Mivel a 300 órás képzésemre csak szóban egyeztem meg, nem fizettem előleget, a megbeszélteknek megfelelően először oda vezetett az utam. Most is élmény volt a forgalom. Ez valami csoda ahogy az indiaiak megérzik egymás gondolatait az utakon. Sehol egy baleset, mégis káosznak tűnik a vezetési kultúra. Az út vége felé kiderült hogy a sofőr arra megy haza amerre én is mennék, úgyhogy azért a fél órás kitérőért újabb 3 órát töltöttem el megállás nélkül a taxiban csak hogy minél előbb megérkezzek Palolem beachre a lányokhoz Rishikeshből, a jóga tanfolyamról. De megérte, mert minden percben nagyon jól éreztem magam velük. Ugyan 3 éjszakát töltöttem ott, megláttam a pálmafás Windows háttérképet, ami szintén szerepelt a bakancslistámon (az életben szerettem volna elutazni egy olyan helyre ahol az a bizonyos pálmafás kép készülhetett a Windowsban), voltunk csónakázni a naplementében, delfin néző túrán, és hosszú hónapok után először ittam alkoholt. 11 órás vonatút 3 óra repülőút és 5 óra taxizás után duplán jólesett ez a 3 napos kikapcsolódás. :-P

süti beállítások módosítása