100% India
2013. október 31. írta: Utazolany

100% India

Te szentséges sz@r!

Közelebb kerültem a helyi élőflórához: csapból folyó vízzel történő fogmosással, étteremben evéssel, mellé hideg (nem forralt) ital iszogatásával és szerencsehozó tehénszarba lépéssel, kizárólag nyitott cipőben. És még élek!!!!

Nem is értem eddig hogy kerültem el a tehénszart. Csak egy pillanatra nem figyelek 

images (3).jpg

oda és máris kényezteti a lábamat a finom, meleg, puha szarpakolás. Fél lábon ugráltam el a zuhanyzóig. A szandál egyből karanténba került (bocs, Dóra), még jó hogy nem dobom ki, itt a szentföldön ért az áldás. Most hogy az ára sokszorosát éri, jól elárverezem valami jótékonysági bálon. Hát a hülyének is megéri!

Megpróbáltam összeállítani az ideális indiai öltözéket. Vállak, lábak takarva, zárt cipő a fent említett bajok kivédésére. Ezt találtam:

Novinky-Skafander.jpg

Sok előnye mellett a sminkkel sem kell törődnünk és még az egzisztenciánkat is hirdethetjük vele, ha épp nem tartozunk egyik kasztba sem, hiszen ilyen darabot csak jómódúak engedhetnek meg maguknak. Akció! Ha 10et veszel, kutyának valót kapsz ajándékba! Hát mi ez ha nem ultimate street fashion!

images (2)_1.jpg

süti beállítások módosítása