Ayurveda masszázs - első rész
2013. október 15. írta: Utazolany

Ayurveda masszázs - első rész


Itt elég népszerű ez a masszázsfajta, ugyanis lényegében teljes testes, ősi hindu masszázst jelent. Hol máshol próbáljam ki mint Indiában.

Két egyformán öltözött fogalmamsincshányéves nő köszöntött megnyerő mosollyal. Ekkor ötlött a fejembe, hogy jaigen, itt négy kéz fog megdolgozni. Az összes activcity tudásomra szükségem volt a kommunikációhoz. Először levettem a fölsőm - gondolván hogy tuti nem lesz rá szükség a szeánsz alatt. Pironkodva kuncogva fordultak el, biztosan tolakodó voltam. Ezek után már kérdő tekintettel mutattam a nadrágomra, hogy az se kell, ugye? Ingatták a fejüket - (ez az indiai bólogatás, mint mi, mikor nem vagyunk biztosak valamiben), aztán már csak az alsónemű maradt rajtam, na, vajon ezzel mi a helyzet? Ott már ők mutogattak. Kérdezem, tőlük, a bugyit is? Kuncogás pironkodás, hindi bólogatással volt a válasz. Hát jó, ott álltam tök meztelenül és vártam a jelre. Rám kötöttek egy (tutira szuper steril) ágyékkötőt, majd leültettek egy székre. Két puha tenyér irányította a fejem a kellemes puha támaszra, a masszőrnéni hasára. Oda bizony. Próbáltam nem ellenkezni és magamban mantrázni hogy ha már itt vagyok, hagyom hogy történjenek a dolgok. Eddig még mindenki túlélte, valószínűleg nem ezzel irtják a népet. Fejmasszázs, nyak, majd egy kis hátmasszázs feledtette a körülöttem lévő nyomort és koszt. 

Miután végeztünk, felkergetett egy olyan gyönyörű, masszív fából készült masszázságyra, amilyet életemben nem láttam. Háton fekve kezdtük, az egyik nő a fejemnél, a másik a lábamnál állt, majd nem sokkal később egy sóhajt hallottam, szuszogást, és hirtelen két térd közé került a fejem. Azta! Hát erre egyáltalán nem számítottam. Egészen a combomig lement a nő, átgázolva a mellemen, mit sem törődve az ágyékkötőmmel. :-) A számat harapdálva nyeltem el a kuncogást. Miután leugrott a szuszogó nő a fejemről, párhuzamosan, egyszerre fektették belém maximális testi és lelki erejüket. Királynőnek éreztem magam, minden bánat, kétség elillant, a szakszerű bánásmód megkérdőjelezhetetlen volt.

images.jpg

Folytatása következik ...

süti beállítások módosítása