Bréking nyúz
2013. november 12. írta: Utazolany

Bréking nyúz

Kézifékes irányváltás

Lassan befejeződik a 200 órás tréning, a csapat nagy része megvette az vonatjegyét Agrába, csoportosan mennek.. itt meg lassan beköszönt a hüvösebb ősz, kiürül az ashram és csak páran maradunk itt imitálva az 50 ember által természetesen létrehozott kellemes légkört. Nem tetszik ez az érzés, én is menni akarok a melegbe, ismerősökkel. Nincs is annál jobb. Valami ilyesmire készültem az utam során. Összemelegedni pár emberrel és együtt felfedezni indiát. A soron következő 300 órás tréning kb 10 fős, családiasabb légkörrel, valószínűleg ők is imádnivalóak, de tettem egy próbát, rákerestem pár ugyanilyen tanfolyamra kicsit délebbre. Durván kétszeresét kérik el az itteni tréningnek, úgyhogy le is mondtam arról hogy szerencsém lesz, és magamat okoltam hogy miért nem tudtam előbb gondolni erre, hogy időben lefoglalhassak mindent (vonat/repjegy/tanfolyam) és ne utolsó pillanatban kelljen kapkodnom.

Bevallom, volt egy bizonyos tényező ami segített ebben az elhatározásban. Az egyik csoporttársunk ösztöndíjjal van itt. azaz nem kell fizetni a tréningért. Biztosan van rá elfogadható magyarázat, de nekem meg sem fordult a fejemben hogy ilyet is lehet indiában. Idejössz és nem fizetsz. Hogy van ez? Nekem az jutott eszembe, hogy ez pont olyan mint a szociális háló. Csak akkor tudod kihasználni ha a többség összedobja neked.

Hálás vagyok ennek a lánynak hogy felnyitotta a szemem és rámutatott arra, hogy az életben bármi lehetséges. (Ezt néha elfelejtem, és magam húzom fel a korlátaimat.) Úgyhogy kinéztem egy 300 órás tréninget dél-Indiában és tettem egy ajánlatot.

Amiről álmodni sem mertem: Goa, Hatha és Ashtanga yoga, hivatalos papír, meleg (!), eltérő kultúra, kaja, stb.. visszaírt! Kérdezte hogy mennyire gondoltam. Alkura készen ajánlottam egy összeget (kevesebbet mint ahol eredetileg maradtam volna (a hidegben)), és félig komolytalanul felajánlottam a szolgálataimat kompenzációként. Nem sokkal később kaptam a választ, hogy elfogadja az ajánlatomat és a segítségemre is igényt tart. 

Akkor ez tényleg működik!

Az illető bloggert és fotóst keres. Mondtam neki a korlátaimat (pl van gépem de nem vagyok fotós), elküldtem pár referenciát és tetszett neki. Izgatottan várja a találkozást. Addig is előleget kért, amit visszautasítottam. Paranoia. 

Szóval vagy élve feldarabolnak vagy valóban az kell neki amit állít. Amúgy holland az illető. És éééééééééén a meleg tengerparton ünneplem a szülinapomat, a Karácsonyt és talán az Újévet is!!!

goa.jpg

Goa
süti beállítások módosítása