Alex - a jóga Gedeon bácsija
2014. február 08. írta: Utazolany

Alex - a jóga Gedeon bácsija

Az Iyengar jóga több felszereléssel, kiegészítővel dolgozik mint a hagyományos Hatha jóga. A Hatha jóga a legelterjedtebb tipusú jóga. Általában mikor jógáról beszélünk, a Hatha jógát értjük alatta.

Arambolban hemzsegnek a jógaoktatók. Mindenki más, mindenki másért van itt. Van olyan oktató aki csak csajozni akar, van aki megerőszakolni, és van aki valóban szereti a jógát, és nem feltétlenül indiai. A mesterem, Mahi születésnapján ismertem meg egyikőjüket (a jobbak közül) Alexet, Németországból, aki ezt az Iyengar tipusú jógát oktatja.

Mivel szimpatikusnak találtam az embert, elmentem egy órájára. És milyen jól tettem! Hatalmas élmény volt, csodákat művelt velem. Ember nem rakosgatott és izzasztott meg annyira mint ő. Ha csak szexeltem volna akkor hamar elillan az élmény, de az ő órája után sokáig átmozgatva, kipihenve és tökéletes harmóniában éreztem magam. A jóga szerelmese. Nem lehet nem átvenni a lelkesedését, minden pózt részletesen ismer, már már perverz élvezettel beszél róla. Szóval csak kényelmesen átvettem a lelkes flow-ját és egy szempillantás alatt eltöltöttem 2 csodálatos órát a saját testemmel az ő segítségével. Az óra után hirtelen értelmet nyert a test, maga. Most éreztem csak igazán hogy van kezem és lábam.. meg gerincem. Nagyon fontos a tanár személyisége, számít a jógához való hozzáállása és természetesen a tudása is. De leginkább a lelkesedésével tudja megragadni a figyelmet. Hálás vagyok neki amiért ilyen jól átmozgatott. Ha visszajövök Arambolba, ő az egyik fő okok között szerepel.

Alex esetét a salsa tanáromhoz tudnám legérzékletesebben hasonlítani. Egy átlagos semmilyen embert képzeljetek el, aki egy dologhoz ért, de ahhoz nagyon: táncban vezetni a nőt. Egyszer én kerültem sorra az órán, mint demo, és ahogy pörgetett forgatott az az érzésem volt hogy ez az ember ismer engem, ismeri a testem, az erogén zónáimat, pont jókor, jó helyen érint meg... két napig tartó őrült szerelem! Hát Alexet sem tudom utálni, az biztos. :-)

Oh és a kilátás! Megér egy misét.

2014-01-30 15.55.13.jpg

süti beállítások módosítása