10 dolog - ami hiányzik otthonról
2014. január 27. írta: Utazolany

10 dolog - ami hiányzik otthonról

Se a hús, se a család (bocsi) nem hiányzik, viszont amiért ölni tudnék (vagy ahogy Jimmy is mondja: "Én ölni akaroook!"):

1. Elektromos fogkefe

A kurkuma - masala tea (feketetea+tej+ugyanaz a masala keverék ami megy az omlettbe és a biryaniba (rizses kaja), és az összes indiai kajába) kombó tapadási rátáját sok iparág megirigyelhetné. Sajnos nincs az az izom ami képes ezzel tempót tartani. Úgyhogy az elektromos fogkefe otthonhagyása kapja a legnagyobb hibapontot.

2. Hajszárító saját körkefével

Higiéniai okokból nem vagyok hajlandó fodrászhoz menni, pedig poén. 100 rupiáért egész szép frizkókat láttam (fejen, nem a földön). A hajszárításnak spirituális élménye is van számomra, úgyhogy azért is hiányzik. Leginkább a civilizációt jelenti most nekem.

3. Körömlakk

Najó, nem is, és így ezzel együtt ez 11 :-P

letöltés.jpg

4. Magassarkú

Luxus. Civilizáció. Nőcis. Ha egyszer gazdag leszek, Christian Louboutin cipőt veszek.

5. Szempillaspirál

Itt csak vízálló van!!!! For fuck sake!! Kinek jó az ha gyökerestül kell kitépnem a szempilláimat hogy ne rohadjon bele a festék?! Bazzeg, csókálló ez vagy mi?! Édesistenem.

6. Gluténmentes bűnözés

Mivel igyekszem kerülni a húst és a cukrot, a rizs rossz emlékeket ébreszt bennem, marad a sültkrumpli, zöldség és gyümölcs variáció. Én próbálok egészségesen enni, de kezde
k együttérezni a tehenekkel, hogy egész nap zabálniuk kell hogy így nézzenek ki. Ha nem járnék néha étterembe, dinnyemérgezésben halnék meg.

7. Biztonságos orvosi ellátás

Az ajurvédáról már kifejtettem a véleményem. Az otthoni rendszerben jobban bízom. I <3 EU szabályozás.

8. Iható csapvíz

Amit mosogatásra, főzésre, gyümölcs elmosására, ivásra lehetne használni.

Annától (a tesóm) kaptam egy szuper szűrős kulacsot, ami tök jó arra hogy mosogassak fele, de szerintem ínhüvelygyulladást kaptam a salátalevélmosogatástól...

9. Mosógép

Kézzel mosok. Saját gumikesztyűvel, saját vödörben. Igen, a lepedőmet, a hálózsákomat és a nehezebb ruhadarabjaimat is. Hezitálnék hogy mit vigyek magammal egy lakatlan szigetre: Magassarkút vagy mosógépet.

10. Tesco

Tesco!!! <3 <3 <3. Hűtőházban tárolt felvágottak - szevasztok! Egynél több tejtermék választéka - szevasztok! Hatalmas tér, cipő marad (merthogy itt mindenhol kinn kell hagyni az utcán a papucsot/cipőt, és ha rossz helyen hagyod, magadra vess. Te cuppogsz haza a szeretettel lecsulázott papkádban!), kultúrált WC, Bank-kár-tyás fi-ze-téééés - szevahasztohoooook!

11. Egészalakos tükör

Jó lesz újra megismerkednünk.

12. Valóvilág - najócsak vicc

 

süti beállítások módosítása